ПОРТФОЛІО

Назва навчальної теми

Толерантне ставлення до людей що живуть з ВІЛ/СНІД

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети 

виховний захід

Вік учнів, клас

10 клас 15 – 16 років

Стислий опис проекту

Даний проекти присвячено темі толерантного ставлення до людей, що живуть з ВІЛ/СНІД. Учням буде запропоновано дослідити ставлення суспільства до людей, що живуть з ВІЛ/СНІД, дізнатися про шляхи передачі ВІЛ/СНІД та права ВІЛ-інфікованих людей. Цей проект спрямований на толерантна ставлення до таких людей та формування знань які допоможуть дітям захистити себе.  Проект спрямований на учнів 10 класу, але може проводитися і в інших старших класах.

План вивчення теми  

План вивчення теми

Оцінювання

На початку проекту будуть використовуватися такі методи оцінювання, як попереднє опитування, мозкова атака також обговорення проекту, а також буде запропоновано до перегляду презентація вчителя. Інструменти початкового етапу це таблиці ЗХД, опитувальники, а також презентація основних запитань. Це все буде робитися з метою щоб з ясувати що учні вже знають. Впродовж роботи над проектом будуть використовуватись такі методи як консультації, самостійне та взаємооцінювання роботи учнів.  Інструменти які будуть використовуватись: форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки, схема оцінювання, спостереження групи, схема оцінювання навичокспільної діяльності. Наприкінці будуть застосовуватись такі методи як демонстрація (захист проекту), презентація, робота з таблицями «ЗХД», оцінювання навичок спільної діяльності, підсумкове опитування. Інструменти таблиця ЗХД, Т-схема, оцінювання презентації.

Діяльність учнів та вчителя 

На початку проекту учням пропонується переглянути буклет та вчительську презентацію. Для участі у проекті діти об єднаються в групи. Кожна група працює за обраним напрямком роботи а саме: проведення опитування та обробка отриманих даних, робота в Інтернеті з метою пошуку корисної інформації, робота з друкованими джерелами, підготовка інформації для презентації. Вчителем заздалегідь будуть підібрані державні стандарти та навчальні програми щодо вимог розвитку учнів. Учнями за результатами опитування буде підготоване презентаційну діаграму.
У своїй роботі учні будуть використовувати Інтернет для того щоб зібрати необхідну інформацію, яка знадобиться їм для презентації, а також зможуть  провести опитування для соціологічного дослідження. За допомогою засобів інтернету зможуть весь час взаємодіяти між собою та з вчителем.
Під час участі у проекті учнями буде створено свій блог, в якому вони будуть відображувати свою діяльність. Блог буде присвячено проекту. Учнями буде відображено звернення до відвідувачів, інформація про роботу над проектом, про завдання, які вони перед собою поставили, а також про команду учнів та розподіл ролей. До блогу буде доданий опитувальник яки допоможе учням у проведенні дослідження.
Оцінюваня учнів буде проводитись як на початковому етапі, під час роботи а також підсумкове оцінювання, важливим моментом має бути те що оцінювання буде здійснюватись не лише вчителем, а й самими учнями.
У ході роботи завдання будуть розділені між учнями таким чином, щоб виконуючи їх учні могли якомога більше себе проявити. Більш спокійні та уважні учні будуть залучені до підбору інформації, активні проведуть дослідження, а учні з творчими здібностями підготують презентацію.
Протягом всієї роботи задача вчителя допомагати учням, контролювати процес роботи, консультувати учнів з питань, які виникли підштовхувати у правильному напрямку, допомогти учням навчитися аналізувати інформацію, веб сторінки.  Для цього буде розроблений чіткий план дій, чітко дані вказівки та розподілені ролі.

Відомості про автора 

Ім'я, прізвище

Пишко Анастасія Юріївна

Фах, навчальний предмет 

Соціальний педагог

Навчальний заклад

Холминська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Місто\село, район, область

Корюківський район смт Холми

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

25.11.2013 – 29.11.2013

Місце проведення тренінгу

ЧОІППО

Тренери

Літош Ю. М., Дягло Н. В.

Немає коментарів:

Дописати коментар