На початку проекту учням пропонується переглянути буклет та вчительську презентацію. Для участі у проекті діти об єднаються в групи. Кожна група працює за
обраним напрямком роботи а саме: проведення опитування та обробка отриманих даних, робота в Інтернеті з
метою пошуку корисної інформації, робота з друкованими джерелами, підготовка
інформації для презентації. Вчителем заздалегідь будуть підібрані державні
стандарти та навчальні програми щодо вимог розвитку учнів. Учнями за
результатами опитування буде підготоване презентаційну діаграму.
У своїй роботі учні будуть використовувати Інтернет для того щоб зібрати
необхідну інформацію, яка знадобиться їм для презентації, а також зможуть провести опитування для соціологічного
дослідження. За допомогою засобів інтернету зможуть весь час взаємодіяти між
собою та з вчителем.
Під час участі у проекті учнями буде створено свій блог, в якому вони
будуть відображувати свою діяльність. Блог буде присвячено проекту. Учнями буде
відображено звернення до відвідувачів, інформація про роботу над проектом, про
завдання, які вони перед собою поставили, а також про команду учнів та розподіл
ролей. До блогу буде доданий опитувальник яки допоможе учням у проведенні
дослідження.
Оцінюваня учнів буде проводитись як на початковому етапі, під час роботи
а також підсумкове оцінювання, важливим моментом має бути те що оцінювання буде
здійснюватись не лише вчителем, а й самими учнями.
У ході роботи завдання будуть розділені між учнями таким чином, щоб
виконуючи їх учні могли якомога більше себе проявити. Більш спокійні та уважні
учні будуть залучені до підбору інформації, активні проведуть дослідження, а
учні з творчими здібностями підготують презентацію.
Протягом всієї роботи задача вчителя допомагати учням,
контролювати процес роботи, консультувати учнів з питань, які виникли
підштовхувати у правильному напрямку, допомогти учням навчитися аналізувати інформацію, веб сторінки.
Для цього буде розроблений чіткий план дій, чітко дані вказівки та розподілені
ролі.
Немає коментарів:
Дописати коментар